Jak mám postupovat při reklamaci ohňostroje?

Pokud Vám ohňostroj nevystřílí celý, doporučuji udělat fotografii ohňostroje, a zaslat ji v reklamaci. Dle posouzení závady Vám pošleme buď nový ohňostroj, vrátíme celou částku nebo část, případně se dohodneme na další kompenzaci.

Pokud ohňostroj trvá o více, než 10 sekund méně, než by měl pravděpodobně se jedná o vadu výrobku. Proto Vám doporučuji dodané ohňostroje při odpalu natáčet aspoň na mobilní telefon a v případě reklamace poslat video. Jinak není možné Vadu prokázat.

Bohužel ani Mercedes nedělá svoje auta na 100%, ale uvedeé reklamace nastávají naštěstí pouze v cca 0,02% případů.

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Naše webová stránka ukládá data na vašem zařízení (cookies a úložiště prohlížeče), aby bylo možné identifikovat vaši relaci a dosáhnout základní funkčnosti platformy, zážitku z prohlížení a zabezpečení.
Můžeme ukládat data na vašem zařízení (soubory cookie a úložiště prohlížeče), abychom mohli poskytovat doplňkové funkce, které zlepšují váš zážitek z prohlížení, ukládat některé vaše preference bez uživatelského účtu nebo bez přihlášení, používat skripty a/nebo zdroje třetích stran, widgety atd.

Přihlášení